Intrebari frecvente
 

Care este programul de lucru al platformei de vanzare www.sgmarket.ro ?
 
Comenzile online se primesc zilnic, non-stop.Livrare se fac in termen de 48 ore. Livrarile se fac zilnic intre orele 08.30 - 17.30. Sambata intre orele 8,30 – 15,30. Duminica si sarbatorile legale nu se efectueaza livrari. Toate comenzile primite in intervalul de week-end vor fi livrate cat mai curand posibil.


Cum fac o comanda online?

 
Pentru a lansa o comanda in cadrul www.sgmarket.ro aveti doua posibilitati:
1.Puteti selecta produsul dorit din catalogul de produse apasand butonul "Cumpara" sau puteti apasa pe link-ul cu denumirea produsului din catalog, urmat de butonul "Adauga in cos". 
2.Puteti folosi caseta "Cautare rapida", introducand in aceasta 2 sau 3 cuvinte descriptive (ex: apa minerala) sau denumirea produsului (ex: Borsec).
 
Pentru a finaliza o comanda trebuie sa va autentificati.
Daca aveti un cont creat, va rugam sa introduceti adresa Dvs. de e-mail si parola in caseta "Membru". Daca nu, folositi caseta "Client nou" pentru a va crea un cont de membru. Ulterior se va deschide pagina de comanda online, in care veti introduce diverse optiuni de livrare si plata.
 
Cum se confirma comenzile ?
 
Comanda se transmite prin intermediul site-ului www.sgmarket.ro . Toate comenzile vor fi validate telefonic de catre unul dintre operatorii nostri, prin confirmarea datelor inscrise in formularul de comanda. Tot telefonic se va stabili, de comun acord, ziua si ora de livrare in functie de datele inregistrate in formularul de comanda. Comanda care nu face obiectul validarii nu va fi livrata. Cu ocazia confirmarii comenzii sunt confirmate cantitatile si preturile produselor.
 
Ce metode de plata acceptati?
 
Plata se poate face in avans prin virament bancar, credit card sau numerar la livrare. 
Plata cu card bancar se face prin intermediul POS-ului mobil VERIFON. POS-ul bancar accepta carduri Visa, Visa Electron, Master Card si Maestro.
 
Cum platesc?
 
Dupa ce ati adaugat produse in cos si comanda este gata de a fi transmisa, apasati butonul"Comanda acum!". Daca sunteti un vizitator autentificat, veti fi condus catre pagina cu optiuni de livrare. Selectati adresa dorita din agenda, adaugati comentarii legate de comanda si apasati butonul"Continua". Veti ajunge la pagina "Detalii despre plata" unde aveti variantele urmatoare: "Numerar la livrare", "Transfer bancar" si "Plata cu carte de debit/credit". Selectati optiunea dorita si apasati butonul "Continua".
Daca doriti sa platiti cu numerar la livrare, in momentul livrarii comenzii factura fiscala va fi insotita de chitanta de plata. In cazul platii cu Ordin de plata, plata se va efectua cu 24 de ore inainte de livrare pe baza comenzii confirmate.
 
Unde livrati?
 
Zona deservita curent este de 30 km in jurul localitatii AFUMATI - Ilfov si anume Municipiul Bucuresti, iar in jurul Bucurestiului zona care include localitatile: Urziceni, Fundulea, Galbinasi, Frumusani, Vidra, 1 Decembrie, Cornetu, Domnesti, Ciorogarla, Joita, Crevedia, Niculesti, Gorgota, Gherghita si Adancata.
 
Care este costul transportului?
 
In zona deservita de de 30 km in jurul localitatii AFUMATI- Ilfov pentru comenzi mai mari de 2000 lei lei (valoare cu TVA) si fara a include tigarile, transportul este gratuit.
Pentru comenzi mai mici de 1000 lei, costul transportului este de 50 lei (valoare cu TVA).
Pentru livrari in afara razei de 30 Km in jurul localitatii AFUMATI -  Ilfov si  valori mai mari de 2000 lei (fara a include tigarile) costul suplimentar al transportului va fi calculat si comunicat in momentul confirmarii comenzii.
 
Cum sunt transportate produsele?
 
Transportul este asigurat de catre firma noastra cu masini autospeciale proprii. Marfa este ambalata in ambalajul original si este asezata pe paleti sau carucioare speciale de transport.
 
 
Exista posibilitatea sa returnez produse?
 
La receptionarea comenzii, clientul are posibilitatea sa verifice calitatea si cantitatea produselor receptionate si sa refuze anumite articole care nu indeplinesc conditiile de garantie (termen de valabilitate), aspect exterior integru, etc. Produsele refuzate vor fi scazute din totalul de plata al comenzii. Reclamatiile ulterioare nu sunt luate in considerare.
 
 
Primiti si comenzi prin telefon, fax sau e-mail?
 
Se pot transmite comenzi prin telefon, fax sau e-mail doar in masura in care sunteti inregistrat pe site-ul www.sgmarket.ro.
Comenzile se pot transmite la:
 
Telefoane:                      
Vodafone:                      0372 755 333
                                         0372 766 444     
                                         0730 444 333  
Romtelecom:                0213 528 756
Cosmote :                       0763 443 322
Fax:      Romtelecom:  0213 518 729
E-mail:               comenzi@sharkgroup.ro ; office@sharkgroup.ro
 
Comenzile transmise prin intermediul site-lui www.sgmarket.ro au prioritate.
Toate comenzile vor fi validate telefonic de catre unul dintre operatorii nostri, prin confirmarea datelor inscrise in formularul de comanda. Tot telefonic se va stabili, de comun acord, data si orele de livrare, in functie de datele inregistrate in formularul de comanda. Comanda care nu face obiectul validarii nu va fi livrata.
 
Am facut o comanda, dar nu am fost contactat/a pentru confirmare !
 
Toate comenzile sunt confirmatate telefonic. Va rugam sa va autentificati si sa verificati continutul cosului de produse. Daca gasiti produsele in cos, atunci comanda Dvs. nu a fost finalizata si deci, nu a fost transmisa.
Atunci cand o comanda este procesata corect, va apare textul ”Comanda dumneavoastra, cu numarul XXXX a fost plasata. Veti fi contactat de un reprezentant www.sgmarket.ro . Va multumim.” 
In sectiunea contul meu puteti trece in revista comenzile transmise si chiar imprima comenzile.
In cel mai scurt timp de la transmiterea comenzii, reprezentantii www.sgmarket.ro va vor contacta pentru confirmarea comenzii.
 
De ce nu ma pot autentifica in magazin?
 
Anumite versiuni de browsere si anumite firewall-uri nu permit comunicarea prin intermediul serverelor de securitate pe care noi le folosim pentru a procesa comenzi online in magazin. In cazul in care nu puteti accesa serverul de securitate, indiferent din ce motiv, va rugam sa ne transmiteti comanda prin e-mail la: comenzi@sharkgroup.ro, office@sharkgroup.ro sau prin fax la 0213 518 729.  Reprezentantii nostrii va vor acorda asistenta de care aveti nevoie.  
 
Ce se intampla cu produsele comandate daca ma deconectez de la internet?
 
In cazul in care, din diverse motive, nu ati reusit sa finalizati comanda, produsele pe care le-ati adaugat in cosul de cumparaturi se vor regasi la urmatoarea intoarcere in magazin. Aceasta situatie se aplica numai atunci cand ati adaugat produsele in cos fiind autentificat. De aceea, recomandam tuturor clientilor nostri sa foloseasca caseta de autentificare, inainte de a incepe cumparaturile.

 
Care este pretul de vanzare al tigaretelor incepand cu data de 01.01.2014 ?

Incepand cu data de 01.01.2014 pretul de vanzare al tigaretelor catre persoane fizice este "pretul maximal cu amanuntul" declarat de producator.